WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים יוקרתיים "8.5 דגם: FS 509VX-JET מבית ELAC תוצרת גרמניה

מק"ט: FS 509 VX-JET
ELAC

זוג רמקולים רצפתיים  FS 509VX-JET מסדרה 500 שייכים לרמה הגבוהה ביותר של הרמקולים הרצפתיים. הגדול בסדרה והמרשים ביופיו. הרמקול מצוייד בג'ט טוויטר בקוטר "1, במיד רנג' בקוטר "7 וב 2 וופרים עוצמתיים בקוטר "9 המקנה להם יכולת לעבוד גם בחללים הגדולים. רמקולים עוצמתיים ימלאו את החללים הביתיים הגדולים בצלילי מוזיקה איכותית, מפורטת ועוצמתית. 2 וופרים עוצמתיים מספקים צלילי בס עמוקים ודינמיים. טוויטר מסוג JET מפיק תדרים גבוהים וברורים עד ל- 50kHz ואף מעבר לכך. הרמקול בגובה 1.37 מטר. רמקולים רצפתיים FS 509VX-JET מצויינים למערכות סטריאו וקולנוע ביתי. בתצורת bass reflex, 4way.

לזוג רמקולים רצפתיים FS 509VX-JET איכות צליל גבוהה ובס עמוק ודינאמי המאפשר ביצועים מושלמים בהאזנה לכל סוגי המוזיקה וצפייה בסרטים. מודל הרמקולים מבין היפים ביותר, בעיצוב אצילי ויוקרתי. הרמקולים זוכים לכבוד גדול ברחבי העולם והינם גאוות ELAC. רכיבים איכותיים ברמקולים ותכנון תבוני גורמים להפיק מהם צליל איכותי מפורט ומוסיקלי עם בס הדוק , כאשר לא מעט משאבים הושקעו ברמת הבנייה והגימור השחור אלגנטי וסטייליסטי.

* שדות חובה

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים


אודות סדרה 500 : סדרה 500 קובעת סטנדרתים אקוסטיים גבוהים ומתאימה במיוחד למי שלא מוכן להתפשר על הסאונד שלו. החידוש הגדול של הליין 500 שלא ניתן לאבחנו בעין מזויינת אך ניתן לזהותו בעת האזנת  הסאונד הינו ELAC VX-JET. הבסיס לחידוש הדרייבר הינו טכנולוגיית ה X-JET משולבת וופר המפורסמת, JET tweeter מחודש עם טבעת רדיאטור
במידרנג'  בסידור קונצנטרי. חידוש זה נוצר בעקבות המחשבה על הפקת סאונד מותאם לחללים שונים על ידי אותו
רמקול. חידוש של ה VX-JET הינו מיקום משתנה ומותאם של הוופר, מכאן שמה של הטכנולוגיה. ניתן להניע
את VX-JET וופר 8 מ"מ מחוץ ל- baffle ו-8 מ"מ מלפני ה- baffle . ה- VX-JET מאפשר פיזור יעיל של הסאונד
בכל חלל ובכל רמת תדרים. סדרה 500 מורכבת מ- 3 דגמים  וכל אחד משלב  את טכנולוגיית VX-JET.
דגמי ליין 500 מפיקים סאונד מפורט עם באס עוצמתי, משלבים פיטצ'רים  כגון קרוסאובר ועשויים
בגימורים מושלמים באיכות ללא פשרות. חברת ELAC דואגת לפרטים  הקטנים ביותר במוצריה
ומספקת לצרכן שלה את מיטב הרמקולים. סדר זו הופכת כל צליל לחווית שמיעה בלתי רגילה.

 

זוג רמקולים באיכות עילית מסדרה 500 היוקרתית של ELAC. רמקולים בעלי ביצועים גבוהים ובעיצוב יוקרתי. בזוכים בכבוד גדול בכל העולם וגאווה אמיתית של ELAC. רמקולים משולבים טכנולוגיות גבוהות ומתקדמות ביותר ועשויים מחומרים באיכות ללא פשרות. רמקולים מעולים ואיכותיים ביותר המשתלבים בצורה מושלמת בחלל הבית שלך.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טFS 509 VX-JET
דגםFS 509 VX-JET
Free Shippingלא
מפרט

הספק: 280/350W
bass reflex, 4-way
ג'ט טוויטר 1
1 מיד רנג' בקוטר "7 - AS-XR cone,  LLD
 1x50/105mm , AS-XR Ring Radiator
2 וופרים בקוטר "9
טווח תדרים: 24Hz - 50kHz
התנגדות: 4Ω
משקל: 57.2Kg
מידות (גXרXע): 46.6X33X137.3 ס"מ
בגימור: שחור

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים