WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים עוצמתיים בעיצוב חדשני ואלגנטי מבית ELAC דגם : FS-78

מק"ט: FS-78
ELAC
זוג רמקולים רצפתיים מסדרת LINE-70 החדשה של ELAC. הגדול בסדרה והמרשים ביופיו. הרמקול מצוייד  בטוויטר בקוטר "1, במיד רנג' בקוטר "5 וב 2 וופרים בקוטר "7 המקנה לו יכולת לעבוד גם בחללים גדולים. הרמקול בגובה 105 ס"מ בלבד ,עם עיצוב אלגנטי היכול להשתלב בקלות בחלל המגורים שלכם. רמקולים רצפתיים FS-78  מצויינים למערכות סטריאו וקולנוע ביתי. עם bass reflex, 3way ותחום תדרים  4200Hz. רמקולים מצויינים עם יותר יכולות באס ודיוק מירבי. כולל הגנה מגנטית.
הרמקולים  מיוצרים לפי סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר המאפשרים הפקת סאונד צלול, חד וברור.לזוג רמקולים רצפתיים FS-78 איכות צליל גבוהה ובאס עמוק ודינאמי המאפשר ביצועים מושלמים בהאזנה לכל סוגי המוזיקה וגם לסרטי אקשן. FS-78 מגיעים בצבע לבן משגע ובצבע שחור קלאסי.

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת ה-70 החדשה של אילק פותחת את חלון האפשרויות לא רק לשמוע את המוזיקה אלה גם להרגיש אותה. מוזיקה יכולה להיות שמחה ועליזה, לפעמים מלנכולית אך נינוחה גם כן. למוזיקה יש כח לרגש, לאחד, להפנט ומה לא ! כפי שאמר בטהובן "המוזיקה היא התגלות נעלה יותר מאשר כל החוכמה והפילוסופיה." אין ספק כי מוזיקה היא מתנת החיים הגדולה ביותר. הסדרה החדשה מבית ELAC עוצמתית במיוחד, בעיצוב אלגנטי ונקי ונוצרה במיוחד כדי לעורר השראה. הסדרה החדשה הינה חגיגה מוזיקלית ווירטואוזית עם דגש על צלילות וחדות. מובטח לכם סאונד ייחודי והאזנה חוויתית במיוחד. אנו גאים בהשקת סדרה איכותית במיוחד המתעלה באיכות ובעוצמה מפני רמקולים רבים אחרים בשוק. אנו דבקים במטרה לייצר רק מוצרים בעלי איכות ללא פשרות ובכך מבטיחים מוצרים first-class ואמינות.  LINE-70 מורכבת מרמקולים בכל הגדלים המשתלבים בקלות בחלל המגורים שלכם. הרמקולים מיוצרים לפי סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר המאפשרים הפקת סאונד באיכות גבוהה ובאס עמוק ודינאמי. מוצעים בגימורים לבן ושחור ובעיצוב יפיפה, פנטסטי ויוקרתי. המטרה שלנו היא להגיע ללבו של המאזין, וניתן לעשות זאת רק בזכות ההבנה לצרכי המאזינים, חושים אומנותיים, אהבה למוזיקה ונסיון רב שנים !

הסדרה זוכה לביקורת באתר hometheater. לכתבה מלאה לחצו כאן.

מסדרה חדשה של LINE-70 של חברת ELAC.
זוג רמקולים רצפתיים בעיצוב חדשני, אלגנטי ונקי ומשתלבים בצורה נפלאה בכל מקום.
עיצובם המרהיב מקנה מראה יוקרתי עם סגנון עיצוב מיוחד למקום.
זוג רמקולים FS-78 פותחו על ידי מיטב מומחי ELAC והושקעו בפיתוחם ידע רב, נסיון עשיר שנים, מקצועיות והרבה אהבה למוזיקה !
זוג רמקולים מדפיים באיכות החומרים והסאונד הבלתי מתפשרים
כל הנוכחים בחדר יהנו מהפקת צליל חד, ברור וצלול
רמקולים מפיקים סאונד חד, מדוייק, ממודק ומוגדר כוללים הגנה מגנטית
bass reflex, 3way
בגימור לבן אלגנטי ושחור קלאסי
רמקול קלאסי אמיתי במחיר אטרקטיבי ותמורה מצויינת.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טFS-78
דגםFS-78
Free Shippingלא זמין
מפרט
הספק : 180 וואט RMS
bass reflex,3-way 
1 טוויטר בקוטר: "1 
מיד רנג' בקוטר : "5
2 וופרים בקוטר : "7  
תחום תדרים : 4200Hz ן 980
מותאם לחיבור להגברה בהתנגדות של : 4-8Ω  
הגנה מגנטית : כן 
משקל: 19.3Kg
מידות בס"מ: גובה-105, רוחב- 20 , עומק- 30
בגימור : לבן / שחור 

 

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים