אחריות לשנה למזמינים באתר

שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,
ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות בנושאי שירות לקוחות וכיצד תוכלו לפתור אותן באופן עצמאי, מהיר, פשוט ונוח. 
במידה ועדיין אינכם מצליחים למצוא פתרון משביע רצון לשאלתכם, אנו מזמינים אותכם ליצור עמנו קשר.

 השאלות והתשובות נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות

  1.  איפה ניתן לראות את המוצרים שלכם?
    באפשרותך להתרשם מרוב מוצרי החברה בפעולה באולם התצוגה המרכזי באור יהודה ברחוב היוצרים 6 ובאולם הOUTLET באגוז 4 בשוהם. כמו כן, אתר הבית שלנו מאגד בתוכו את מגוון המוצרים הרחב של החברה, בו תוכלו למצוא מידע אודות המוצרים, מחיר מומלץ לצרכן, הוראות הפעלה למוצרים השונים, ביקורות ומאמרים ועוד.. התקשרו: 03-7355000

    מוצרי סיריוס מפוזרים בפריסה ארצית אתרי הסחר הגדולים וכן ברשתות החשמל  וה- DIY המובילות.
     
  2. לתשומת ליבכם!
    לא כל מי שמפרסם את מוצרינו ב- ZAP קונה מאתנו את הסחורה. יש רבים אשר מתמחרים את המוצרים שלנו במחירים לא ריאליים על מנת להתברג לראש הרשימה.
     
  3. אני רוצה לאסוף מוצר בעצמי, מה עלי לעשות?
    איסוף מוצרים נעשה בתיאום מראש בלבד.
    האיסוף למוצרים נעשה מהמרכז הלוגיסטי של סיריוס הממוקם בשוהם באיזור התעשיה של חבל מודיעין (סיריוס בWAZE), ימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-15:00 בתיאום מראש בלבד.
    מוצרים קטנים כגון כבלים וציוד היקפי ניתן לאסוף גם מאולם התצוגה, ברח' היוצרים 6, באור יהודה. 

    לתיאום מראש יש להתקשר למחלקת שירות הלקוחות בטלפון 03-7355000.
    כמו כן ניתן למלא טופס "צור קשר" באתר האינטרנט או לפנות באמצעות האי-מייל לכתובת   בצירוף מספר ההזמנה ופרטי המשלם/ייפוי כוח.
     
  4. מהן אפשרויות התשלום?
    התשלום הוא בכרטיס אשראי או מזומן.

    אנו מכבדים את כרטיסי האשראי של כל החברות.
     
  5. לא קיבלתי חשבונית / אבדה לי החשבונית, מה עלי לעשות?
    לשלוח את פרטי ההזמנה והכתובת בטופס "צור קשר" באתר האינטרנט, או לפנות באמצעות האי-מייל לכתובת cs@sel.co.il

    החשבונית תישלח בדואר בתוך 7 ימי עסקים.
     
  6. לא קיבלתי תעודת אחריות, מה עלי לעשות?
    להיכנס לאתר החברה ולמלא את פרטי הקנייה והפרטים האישיים בטופס "תעודת-אחריות" ואנו נתעד את האחריות אצלנו. 

    יש לשמור את חשבונית הקנייה לצורך קבלת שרות.
     
  7. יש לי בעיה בשימוש במוצר שקניתי, מה עלי לעשות?
    באפשרותך להתקשר לתמיכה טכנית בטלפון 03-7355000, בימים א-ה בין השעות 09:00-15:00.

    כמו כן ניתן למלא טופס "צור קשר" באתר האינטרנט או לפנות באמצעות האי-מייל לכתובת cs@sel.co.il