WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים איכותיים בקוטר "7 דגם: FS-409 מבית ELAC תוצרת גרמניה

מק"ט: FS-409
ELAC

זוג רמקולים רצפתיים  FS-409 מסדרה 400 שייכים לרמה הגבוהה של הרמקולים הרצפתיים. הגדול בסדרה והמרשים ביופיו. הרמקול מצוייד בטוויטר JET5 , במיד רנג' בקוטר "6 וב 2 וופרים עוצמתיים בקוטר "7 המקנים להם יכולת לעבוד גם בחללים הגדולים. רמקולים עוצמתיים ימלאו את החללים הביתיים הגדולים בצלילי מוזיקה איכותית, מפורטת ועוצמתית. 2 וופרים עוצמתיים מספקים צלילי בס עמוקים ודינמיים. טוויטר מסוג JET5 מפיק תדרים גבוהים וברורים עד ל- 50kHz ואף מעבר לכך.

הרמקול מעל מטר גובה עם מראה מרשים ביותר. רמקולים רצפתיים FS-409 מצויינים למערכות סטריאו וקולנוע ביתי. בתצורת bass reflex, 3.5way. לזוג רמקולים רצפתיים FS-409 איכות צליל גבוהה ובס עמוק ודינאמי המאפשר ביצועים מושלמים בהאזנה לכל סוגי המוזיקה וצפייה בסרטים. מודל הרמקולים מבין היפים ביותר, בעיצוב אצילי ויוקרתי.  רכיבים איכותיים ברמקולים ותכנון תבוני גורמים להפיק מהם צליל איכותי מפורט ומוסיקלי עם בס הדוק , כאשר לא מעט משאבים הושקעו ברמת הבנייה והגימור השחור אלגנטי וסטייליסטי.

* שדות חובה

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים


אודות סדרה 400 : סדרה 400 עשויה עם חידושים טכניים המביאים אותה צעד נוסף בדרך לשלמות. רמקולים מסדרה 400 לא רק נראים מצויין הם גם נשמעים מעולה. החידוש האקוסטי הבולט ביותר הינו טוויטר JET 5 , המשמש כעניין פתיחה
של סדרה זו. חידוש זה מאפשר את המרת אותות חשמליים למדוייקים ומפורטים עוד יותר, כמעט ללא אינרציה.
ובשילוב עם קרוסאובר מופשט, אנו שיפרנו בצורה משמעותית את ההפרדה בתדרים גבוהים. חידוש בשלדת
הרמקול מאפשר ביצוע בתדרים נמוכים ובינוניים. חידושים אלו וטכנולוגיה מתקדמת אחרת מבטיחים את
רמת ביצוע מעולה בכל התדרים והפקת באס יותר עמוק. ליין 400 מציגה כיצד אפשרי השילוב בין
| העיצוב לביצוע. מערכת Crossbar מספקת תמיכה אלגנטית ויציבה במיוחד ומהווה תשתית
מעולה לרמקול. סדרה 400  משלבת צליל פתוח עם חלל אקוסטי בצורה הטובה ביותר תוך
שמירה על איכות הצליל ומגלה לנו עולם חדש של צלילים.

 

זוג רמקולים באיכות עילית מסדרה  400 היוקרתית של ELAC. רמקולים בעלי ביצועים גבוהים ובעיצוב יוקרתי. זוכים בכבוד גדול בכל העולם וגאווה אמיתית של ELAC. רמקולים משולבים טכנולוגיות גבוהות ומתקדמות ביותר ועשויים מחומרים באיכות ללא פשרות. רמקולים מעולים ואיכותיים ביותר המשתלבים בצורה מושלמת בחלל הבית שלך.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טFS-409
דגםFS-409
Free Shippingלא
מפרט

הספק: 200/280W
bass reflex, 3.5-way
1 טוויטר JET5
1 מיד רנג' בקוטר "6
2 וופרים בקוטר "7
טווח תדרים: 28Hz - 50kHz
התנגדות: 4Ω
משקל: 32.5Kg
מידות (גXרXע): 38X29X118 ס"מ
בגימור: שחור

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים