WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים "7 דגם: FS-249 מבית ELAC תוצרת גרמניה

מק"ט: FS-249
ELAC

זוג רמקולים רצפתיים  FS-249 מסדרה 240 שייכים לרמה הגבוהה של הרמקולים הרצפתיים. הרמקולים מצויידים בטוויטר JET3, מידרנג' בקוטר "5.5 ו 3 וופרים עוצמתיים בקוטר "7 המקנים להם יכולת לעבוד גם בחללים גדולים. רמקולים עוצמתיים ימלאו את החללים הביתיים הגדולים בצלילי מוזיקה איכותית, מפורטת ועוצמתית. 3 וופרים עוצמתיים מספקים צלילי בס עמוקים ודינמיים. טוויטר מסוג JET3 מפיק תדרים גבוהים וברורים עד ל- 50kHz ואף מעבר לכך.

הרמקול מעל מטר גובה עם מראה מרשים ביותר בעיצוב יוקרתי ואצילי. רמקולים רצפתיים
FS-249 מצויינים למערכות סטריאו וקולנוע ביתי. בתצורת bass reflex, 3way.
לזוג רמקולים רצפתיים FS-249 איכות צליל גבוהה ובס עמוק ודינאמי המאפשר ביצועים מושלמים בהאזנה לכל סוגי המוזיקה וצפייה בסרטים. ברמת מחיר זו ללא ספק מדובר ברמקולים רצפתיים אידיאליים שיהפכו את חווית השמע שלך למושלמת.

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

 

דגם BS-243 מסדרת ה - 240 זוכה לפרסום באתר HomeTheater, אתר "אקטואליה" למוצרים טכנולוגיים !!!
הכתבה שהתפרסמה באתר עוסקת בבחינת דגם BS-243. סדרת ה -240 היא ליין האמצע של היצרן וכוללת 3 רמקולים רצפתיים, 2 רמקולים מדפיים ורמקול סנטר 1. כל הדגמים מגיעים בגימור שחור או לבן מבריקים. מדובר ברמקול איכותי עם רכיבים טכנולוגיים גבוהים כגון : טוויטר ה- J.E.T. המאפשר התאמה יותר טובה מבחינת עכבה אקוסטית, ממברנות קריסטל למניעת בעיות תהודה וקורולציה ועוד. 
הביקורת נערכה על ידי מבקר מקצועי בתחום המוזיקה הבוחן בצורה אובייקטיבית ומקצועית
ביותר את הביצועים  ואת האיכויות של הרמקול. לאחר סקירה מקצועית של ביצועי הרמקול הבוחן הסיק כי מדובר ברמקול MADE IN GERMANY איכותי, בעל ביצועים טובים שעונה על דרישת הלקוח לסאונד נעים, צלול ומפורט.
לכתבה מלאה של הרמקול באתר HomeTheater לחצו כאן .

 
סדרת ה 240 Black Edition מייצגת את כל מה שהמרקולים של ELAC צריכים לעמוד בהם: אותנטיות, עיצוב מושלם, איכות ללא פשרות, וכמובן סאונד מדהים. רמקולים ליין-240 זכו באינספור פרסים ומושכים את תשומת הלב של מקצוענים בתחום הודות  לשילוב המושלם בין העיצוב הייחודי לבין הביצועים המעולים. הרמקולים משתלבים בצורה מושלמת בכל חלל ומאפשר  לחדר להפוך לחלק מהביצוע האקוסטי. הנראות השחורה והאלגנטית שלהם משרה הרגשת המסתורין לליין 240 הסדרה השחורה.  כבר ממבט ראשון זה ברור כי דגמים אלו מייצגים את המהפכה הטכנית והאקוסטית לקלאסיקה של אילק. הסדרה משולבת בטכנולוגייה גבוהה וכוללת פיטצ'רים כגון סלילי אוויר עוצמה גבוהה וקוסאובר להשגת סאונד איכותי. מדובר בסדרה איכותית, עוצמתית ובעלת עיצוב ייחודי ומודרני. ההשקעה הרבה בפיתוח ותכנון הביאה את סדרה זו לסדרה הנמכרת ביותר של ELAC !

רכיבים איכותיים ברמקולים רצפתיים FS-249 ותכנון תבוני גורמים להפיק מהם צליל איכותי מפורט ומוסיקלי עם בס הדוק , כאשר לא מעט משאבים הושקעו ברמת הבנייה והגימור השחור אלגנטי וסטייליסטי.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טFS-249
דגםFS-249
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק: 200/250W
bass reflex, 3-way
1 טוויטר JET3
1 מידרנג' בקוטר "5.5
3 וופרים בקוטר "7
טווח תדרים: 28Hz - 50kHz
התנגדות: 4Ω
משקל: 27.2KG
מידות (גXרXע): 36.8X26X114.7 ס"מ
בגימור: שחור

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים