WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים יוקרתיים בקוטר "6 דגם: AIR-X 407 מבית ELAC תוצרת גרמניה

מק"ט: AIR-X 407
ELAC

AUDIOPHILE & WIRELESS

זוג רמקולים רצפתיים אלחוטיים AIR-X 407 מסדרה AIR-X שייכים לרמה הגבוהה של הרמקולים הרצפתיים. הרמקול מצוייד בטוויטר JET5ו 2 וופרים עוצמתיים בקוטר "6 המקנים להם יכולת לעבוד גם בחללים הגדולים. רמקולים עוצמתיים ימלאו את החללים הביתיים הגדולים בצלילי מוזיקה איכותית, מפורטת ועוצמתית. 2 וופרים עוצמתיים מספקים צלילי בס עמוקים ודינמיים. טוויטר מסוג JET5 מפיק תדרים גבוהים וברורים. משולב טכנולוגיה AIR-X AMP המאפשרת העברה אלחוטית של המוזיקה בים המכשירים והמערכות.

גובה הרמקול 1.04 מטר. רמקולים רצפתיים AIR-X 407 מצויינים למערכות סטריאו וקולנוע ביתי. בתצורת bass reflex, fully active, 3-way. לזוג רמקולים רצפתיים AIR-X 407 איכות צליל גבוהה ובס עמוק ודינאמי המאפשר ביצועים מושלמים בהאזנה לכל סוגי המוזיקה וצפייה בסרטים. מודל הרמקולים מבין היפים ביותר, בעיצוב אצילי ויוקרתי.  רכיבים איכותיים ברמקולים ותכנון תבוני גורמים להפיק מהם צליל איכותי מפורט ומוסיקלי עם בס הדוק , כאשר לא מעט משאבים הושקעו ברמת הבנייה והגימור השחור אלגנטי וסטייליסטי.

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים


אודות סדרה AIR-X : ניתן לשמוע מוזיקה איכותית מרמקולים עוצמתיים גם ללא שימוש בכבלים ! חברת ELAC יוצאת עם סדרה אלחוטית שלה AIR-X ומאפשרת להאזין למוזיקה באיכות גבוהה מכל מקום. בזכות טכנולוגיה חדשה AIR-X AMP חברת ELAC הצליחה לגשר את הרצוי למצוי. ניתן לחבר מוזיקה מסמארטפונים, לפטופים, טאבלטים ומחשבים. שימת דגש לפרטים הקטנים וללא פשרות בביצועים. מפיק סאונד high-end . הסדרה כוללת 3 דגמים; רמקול רצפתי , רמקול מדפי  ומגבר
וכולם אלחוטיים !

 

זוג רמקולים רצפתיים באיכות עילית מסדרה  AIR-X היוקרתית של ELAC. רמקולים בעלי ביצועים גבוהים ובעיצוב יוקרתי. זוכים בכבוד גדול בכל העולם וגאווה אמיתית של ELAC. רמקולים משולבים טכנולוגיות גבוהות ומתקדמות ביותר ועשויים מחומרים באיכות ללא פשרות. רמקולים מעולים ואיכותיים ביותר המשתלבים בצורה מושלמת בחלל הבית שלך.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טAIR-X 407
דגםAIR-X 407
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק: 225W
bass reflex, fully active , 3-way
Digital wireless audio
GHz KleerNet 2.4
1 טוויטר JET5
2 וופרים בקוטר "6
טווח תדרים: 28Hz - 23kHz
התנגדות: 4Ω
משקל: 20.9Kg
מידות (גXרXע): 30X26X103.8 ס"מ
בגימור: שחור

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים