אחריות לשנה למזמינים באתר

CERATEC

CERATEC

5 פריט(ים)

קבע סדר יורד
לדף

טבלה  רשימה 

5 פריט(ים)

קבע סדר יורד
לדף

טבלה  רשימה 

חברת סרטק הוקמה ב- 1999 על ידי אולריך רנקה, מייסד "Eton" לשעבר וממציא טכנולוגיית Hexacone Membrane.

אבני הבניין של החברה

1973 - פיתוח רמקול דיפיוזר ראשון.

1978 - אודיו אנלייזר.

1983 - הקמת Eton Deutschland GmbH.

1984 - פיתוח של Hexacone Diaphragm המפורסם.

1985 - רשימת פטנט על Hexacone Diaphragm.

1989 - פיתוח של Crystex Diaphragm.

1991 - רשימת פטנט על Crystex Diaphragm.

1991 - מכירת Eton Deutschland GmbH ל- LPG.

1997 - שליטה מלאה על Hifi & Design Speaker של ACR AG, שוויץ.

1999 - הקמת Ceratec Deutschland GmbH.

1999 - פיתוח חדש של סדרת Effeqt.

2001 - שחרור סדרת Effeqt לשווקים.

2002 - מוצרי Vita I משוחררים לשווקים.

2003 - פיתוחו של Xeno LED הרמקול המפורסם.

2004 - Vita II עכשיו מגיע עם מגבר CLASS D.

2004 - פיתוח אישי של מגבר class D.

2004 - שחרור ה-Aeon/Aeon S לשווקים.

2006 - פיתוח אקסיטורים בטכנולוגיה הגבוהה.

2007 - דגם Faqt מציע לוחות צד לבחירה.

2009 - החברה משנה את שמה ל- Ceratec Audio Design GmbH.

2009 - הקמת מפעל ייצור חדש בברמן. כל המוצרים תוצרת גרמניה.

2009 - הצגת דור שלישי של סדרת Effeqt.

2010 - פיתוח של פאנל DML בטכנולוגיה הגבוהה אשר מאפיינת את Cerasonar Exciter.

הפילוסופיה של סרטק

חברת סרטק מציעה שילוב של יופי, איכות ופונקציונליות. מחובותינו לעמוד בציפיותיו הגבוהות של כל צרכן. טכנולוגיה גבוהה לתפארת תמיד תהיה חלק בלתי נפרד בכל מוצר ביחס למראהו הצנוע החיצוני. שילובים של כל מני אלמנטים שהצליחה לייצר החברה במהלך שנות פעילותה מעניקים לצרכן הרמוניה של טעם וטכנולוגיה. מוצרי החברה זוכים להכרה של  איכות גבוהה מאוד וזאת בזכות החומרים המיטביים מהם מייצרים את המוצרים: אלומיניום, מתכת אל-חלד וזכוכית, חומרים שנערצים על ידי הצרכניות ויוצרים תחושות התלהבות בקרב הצרכנים.

צלילים וחזון

צלילי ודמיון של חברת סרטק אוטנטיים. אנו בחברת סרטק לא מקבלים החלטות לאיך צלילי המוזיקה צריכים להישמע, אנו משאירים זאת למוזיקאים ולמפיקים. לכן מוצרי סרטק אינם שייכים לתרבויות של לגרמניה, אנגליה, ארה"ב. בייצור מוצרי סרטק משתתפים לא רק המהנדסים אלה גם מוזיקאים רבים שהינם חלק ממבנה ארגוני של החברה.

כיצד הצרכנים, הסוחרים ובעלים יכולים לזהות אותנו

אמינות: אנו עומדים בציפיותיו הגבוהות של הצרכן, אנו מקיימים את הבטחתנו, קשר עסקי מבוסס על אימון ולטווח הארוך, הקפדה על ביטחון כלכלי של החברה יוצרת פרטנרים קבועים, אנו רואים בבעיות עילה למציאת פתרונות חדשים.

תחרותיות: אנו עובדים בשיתוף פעולה עם ספקים המובילים  בטכנולוגיה, העובדים שלנו משתייכים לענף הטוב ביותר, אנו משתמשים ביכולות העובדים שלנו  על מנת ליצור את התועלות ללקוחותינו, על ידי הכשרה אישית וטכנית קבועה אנו משפרים את עמדתנו בשווקים.

יזמות: אנו מסתכלים קדימה ומאמצים רעיונות חדשים, הערכה של טכנולוגיות חדשות ויצירת תחרותיות, אנו נוקטים יוזמה ופועלים למניעה או לפתרון של בעיות הצרכנים, אנו תמיד פועלים לשיפור לטווח הארוך.

גמישות: תהליכי ייצור שלנו כה מאורגנים שגם אם התהליכים חייבים לרוץ מהר האיכות לא תפגע, ההחלטות מתקבלות על ידי העובדים שמבינים עניין בדבר, אנו מעריכים את העצמאות של העובדים בלקבל החלטות ומקנים להם חופשיות רבה.

עקרונות לשיתוף פעולה: אנו מאמינים כי לקוחותינו הם הפרטנרים שלנו, אנו משתפים פעולה עם פרטנרים עסקיים בצורה שווה, העובדים שלנו מתחלקים בידע  אחד עם השני, אנו מאמינים כי השקיפות מחייבת שיתוף פעולה מוצלח, אנו רואים בפרויקטים מוצלחים הצלחה לכל אחד.