WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים סטליטיים איכותיים וקומפקטיים בגימור שחור/לבן

מק"ט: TL1 SAT
POLKAUDIO

High Performance, Compact Size, Surprising Price

כאשר השטח קטן אך הביצועים הם תנאי הכרחי - הרמקול הקטן הזה עושה את ההבדל !
בזכות דרייבר ורכיבי טוויטר בעלי ביצועים גבוהים ובזכות העיצוב המהודר בגימור ברמה גבוהה מומחי פולק-אודיו הינדסו מחדש את המושג "רמקול קומפקטי". 
דום טוויטר עשוי משי להפקת סאונד נקי, קלאסי ומפורט.

מיד באס דרייבר מכיל רכיב טכנולוגי Dynamic Balance להפקת סאונד צלול, נקי, מפורט ועוצמתי באמת דבר מפתיע ברמקול קומפקטי שכזה. טכנולוגיית Time Lens בטוויטר להחלקת תחום תדרים והפקת צליל נקי ומפורט. מבנה רמקולים מעוצב במיוחד להפקת סאונד איכותי ביותר. Extended Linear Motion מאפשר איזון דינאמי כזה שאתם מצפים לראות ברמקולים גדולים יותר. מדובר ברמקולים קומפקטיים שניתן להניחם על המדפים, לתלותם על הקיר או פשוט להעמיד. עם חריצי חור מובנים המאפשרים לתלותם במגוון אפשרויות שונות.  5way binding posts בציפוי זהב לחיבור בטוח ולמוליכות טובה יותר.

* שדות חובה

מחיר רגיל: 990.00 ₪

מחיר מבצע 489.00 ₪

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

כאשר השטח קטן אך הביצועים הם תנאי הכרחי - הרמקול הקטן הזה עושה את ההבדל!
בזכות דרייבר ורכיבי טוויטר בעלי ביצועים גבוהים ובזכות עיצוב מהודר בגימור ברמה גבוהה מומחי פולק-אודיו הינדסו מחדש את המושג "רמקול קומפקטי", הם הצליחו לפרוץ את המחסומים הביצועיים של רמקול קטן. TL1 SAT עשוי מחומרים באיכות ללא פשרות ועם רכיבים טכנולוגיים גבוהים. TL1 SAT עבר בדיקות קפדניות ומקיפות כדי להבטיח האזנה איכותית ביותר.
סדרת הרמקולים הסטליטיים TL מספקת צליל עשיר יותר, עמוק יותר ומציאותי יותר מכל רמקול בסדר גודל כזה 

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טTL1 SAT
דגםTL1 SAT
Free Shippingלא
מפרט

1 דום טוויטר בקוטר ½"
1 מיד-וופר בקוטר ½2" 
תחום תדרים : 22Hz-120Hz
התנגדות : 8 אום
נצילות : 89db 
מידות: גובה- 16.51 ס"מ, רוחב- 9.53 ס"מ, עומק- 12.38 ס"מ
בגימור : לבן / שחור

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים