WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים איכותיים

מק"ט: TSX-440
POLKAUDIO

Take a stand for bold audio

זוג רמקולים מדפיים מסדרת ה TSX קומפקטיים, עם ביצוע מעולה, משתלבים בצורה מושלמת בכל חלל. בנויים מטכנולוגיית ה- Dynamic Balance להפקת צליל חד וצלול. דום טוויטר עשוי
משי / פולימר להפקת צלילים גבוהים מפורטים. לאופציות חיבור בטוחות ישנם 5way binding postsבציפוי זהב. הרמקולים מצויידים בחיבור binding posts המאפשר חיבור כבל bi-amp או חיבור כפול  (bi-wire) . זהו חיבור איכותי שתורם להפקה מדויקת יותר של קשת וטווח תדרים.

הרמקולים בנויים מדום טוויטר בקוטר "1 ומ- 3 מיד וופרים בקוטר "6.5 להפקת צליל בכל רמה. עיצובם האלגנטי והייחודי של הרמקולים מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 33Hz - 25kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 91dB. רמקולים המציעים  תמורה מעולה למחיר וצליל איכותי מאוד בהאזנה לסרטים והופעות.


* שדות חובה

5,200.00 ₪

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת TSX הינה שילוב של עיצוב קלאסי וצליל איכותי, חד וברור. עיצובם הקלאסי תואם לאיכות צלילים קלאסים שהיו  ברמקולים לפני כ - 40 שנה. תהנו מביצוע מעולה במיוחד באמצעות רמקולים  מסדרת  TSX ! הרמקולים בעיצוב ייחודי המשתלבים בכל חלל ועם מחיר נגיש לכל אחד.   סדרת ה - TSX כוללת רמקול סנטר , 2 רמקולים מדפיים ו- 3 רמקולים רצפתיים עוצמתיי. תוכלו למצוא בדיוק את הגודל המתאים של הרמקול . רכיבים טכנולוגיים גבוהים כגון DYNAMIC BALANCE מהווים חלק בלתי נפרד " מפרי אומנותי " זה ותורמים להפקת סאונד איכותי, צלול, מפורט ובאס עמוק ודינאמי.  הסדרה מגיעה בגימור צ'רי או שחור מעץ אמיתי.

הרמקול הוא החוליה החשובה בקביעת אופיו ואיכותו של הצליל במערכת הסטריאו או הקולנוע הביתית. זוג רמקולים TSX-440  עשויים ממיטב החומרים ותוך השקעת חידושים טכנולוגיים מתקדמים. גובהם של הרמקולים מגיע ל- 1.02 מטר עם חזות מרשימה. מפיקים סאונד מעולה, עם הפקת באס עמוק ודינאמי ,  מעניקים תחושה של מוזיקה חיה. רמקולים מצויינים ובאיכות מעולה !
 TSX-440 מעוצבים בצורה אלגנטית ונקייה. עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 33Hz - 25kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 91dB. רמקול עשוי בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר וממיטב החומרים המאריכים את אורך חיי המדף של הרמקולים.

 

"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טTSX-440
דגםTSX-440
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק: 200 וואט RMS

2 מיד-וופרים בקוטר 6.5"

1 דום טוויטר בקוטר 1"

תחום תדרים:  33Hz-25kHz

התנגדות: 8Ohm

נצילות: 91dB

מידות בס"מ: גובה- 101.60, רוחב- 20.32, עומק- 35.56

בגימור שחור / שרי

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים