WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

רמקול מוגבר דאבל 12" עם מיקסר

מק"ט: MASTER-DJ - SALE
PURE-ACOUSTICS

מיקסר DJ שלם ! עם שני ערוצים לחיבור של שני מקורות מוזיקה בו זמנית! ותצוגת לד לכל ערוץ בנפרד עם פונקיינת CUE להתאמה בין שירים ! מפיק סאונג עוצמתי שיגיע לפינה הכי רחוקה בחדר ויעשה את המסיבה מושלמת !! בעל חיבור בלוטות אלחוטי בטווח של עד 10 מטר! תצוגה לכל ערוץ לבחירה מהירה של השירים שלך! מציג את מצב הרמקול, שם השיר ודקות להעברה משיר לשיר באופן חלק ורציף ! אפשרות חיבור מיקרופון DJ חוטי לכריזה בעל כפתורי אקו ועוצמת שמע נפרדים ואפשרות שימוש בכפתור FADE המנמיך את המוזיקה בעת שימוש כלשהו במיקרופון בעל 8 כפתורים "ONE TOUCH" להשמעת אפקטים שונים לשדרוג של המסיבה שליטה על הטונים - שליטה מלאה ומדויקת על הצלילים הגבוהים והנמוכים בסרגל באופן הזזת כפתור +/- 12dB חיבור ישיר- 2 כניסות RCA לחיבור מהיר וישיר של הסמארטפון ו-/או טאבלט אורות דיסקו - הרמקול מובנה משני וופרים 12” עם נורות לד צבעוניות ומפסק נפרד לכיבוי והדלקה ועוד המון פונקציות נוספות שישדרגו לכם את המסיבה בקלות !

משלוח חינם ומהיר

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

מאפיינים: מיקסר DJ שלם -מיקסרעם 2 ערוצים לחיבור של שני מקורות מוזיקה בו זמני, תצוגת לד לכל ערוץ בנפרד ופונקציית CUE להתאמה בין שירים הספק 400 וואט- מפיק סאונד עוצמתי שיגיע לפינה הרחוקה בחדר ויעשה את המסיבה מושלמת בלוטות' - חיבור בלוטות' אלחוטי בטווח של 10 מטרהמתאים לשימוש עם iPhone ו- Android תצוגות DJ - תצוגה לכל ערוץ לבחירה מהירה של השירים שלכם. מציג את מצב הרמקול, שם השיר ודקות להעברה משיר לשיר באופן חלק כניסת מיקרופון DJ - אפשרות חיבור מיקרופון DJ חוטי (לא כלול) לכריזה בעל כפתורי אקו ועוצמת שמע נפרדים כפתור FADE - מנמיך את המוזיקה בעת שימוש כלשהו במיקרופון פאנל אפקטים - 8 כפתורים "ONE TOUCH" להשמעת אפקטים שונים קרוס פייד - כפתור ה- CROSSFADE מאפר העברה בין ערוצים באופן קל ומהיר וללא הפסקות בין שירים שליטה על הטונים - שליטה מלאה ומדויקת על הצלילים הגבוהים והנמוכים בסרגל באופן הזזת כפתור +/- 12dB חיבור ישיר- 2 כניסות RCA לחיבור מהיר וישיר של הסמארטפון ו-/או טאבלט רדיוFM - טיונר דיגיטלי עם סריקה אוטומטית ושימרה של עד 40 תכנות בזיכרון פנימי אורות דיסקו - הרמקול מובנה משני וופרים 12” עם נורות לד צבעוניות ומפסק נפרד לכיבוי והדלקה שלט רחוק - שלט רחוק המאפשר שליטה מלאה ונוחה על כל הפונקציות של הרמקול מבלי צורך לקום או להתאמץ קל לשימוש - ממשק קל ונוח לשימוש

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טMASTER-DJ - SALE
דגםMASTER-DJ
Free ShippingYes
מפרטמפרט טכני: בלוטות v2.1 (טווח מקסימאלי עד 15 מטר) הספק: 400 וואט טווח תדר: 20Hz – 20kHz + 3dB רגישות: 89dB + 3dB

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים

רמקול מוגבר "15 מבית Pure Acoustics

רמקול מוגבר "15 מבית Pure Acoustics

מחיר רגיל: 2,400.00 ₪

מחיר מבצע 1,490.00 ₪