WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

מאגד כבלים שרשורי גמיש בצבע כסוף דגם : 20583 - תוצרת HAMA

מק"ט: 20583
HAMA

מאגד כבלים שרשורי מחומר פלסטי מקנה פיתרון אידיאלי לריכוז הכבלים במקום אחד. בזכות הגמישות של מוליך הכבלים  הכלול בחבילה ניתן  לאגד את הכבלים בזוויות מורכבות ולמרחקים קצרי טווח.

קוטר המאגד- 2.5 ס"מואורך המוליך 1.5 מטר.

המאגד מיוצר בתקן גרמני ועומד בסטנדרט המחמיר ביותר

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

הגמישות הופכת את המאגד לכלי אידיאלי לריכוז הכבלים בטווח רדיוס קטן ו/או להנחת הכבלים בזוויות חדות.ניתן להכניס בפשטות את הכבלים באורך רצוי באמצעות מוליך הכבלים. באותה מידה ניתן בכל עת לשלוף את הכמות הכבלים הרצויה. ניתן לקצר את מוליך הכבלים לפי הצורך. בשל מתח סליל גבוה אין צורך בהידוקים נוספים.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"ט20583
דגם20583
Free Shippingלא זמין
מפרט

חומר : פלסטי

אורך : 2 מטרים

קוטר המאגד מקסימאלי : 2.5 ס"מ

קוטר המאגד מינימאלי : 2.5 ס"מ

צבע : כסוף

כמות : 1

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים