WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

כבל סנכרון וטעינה USB צבע לבן ל- iPhone באורך 1.5 מטר דגם: 102099

מק"ט: 102099
HAMA

הכבל מתאים לכל המוצרים אשר תומכים בטכנולוגית הלייטנינג - iPhone 6, iPhone 5, iPad 4,iPad Air, iPad Mini, iPod Touch 5G and iPod Nano 7G- הכבל משמש לטעינה מהירה במיוחד ויכולת העברת נתונים מהירה מאוד ( עד 480Mbit/s). כבל בעיצוב אלגנטי המגיע בצבע שחור ולבן.

יותר קומפקטי ממחבר ה- 30 פין  הקודם, מאפשר חיבור בכל כיוון, עמיד יותר, קטן יותר, רק תחבר ותטעין בדרך. אורך הכבל 1.5 מטר. כבל לייטנינג של HAMA מאפשר חופשיות התנועה בעת החיבור (להפעלת המכשיר במהלך זמן הטעינה) בעוד שנקודות מגע בציפוי זהב מפחיתה מעורבות חיצונית ומאפשרת מוליכות מצויינת למרות המרחק. מאושר על ידי חברת אפל העולמית. כבל סנכרון וטעינה של HAMA מיוצר בתקן גרמני ועומד בסטנדרט המחמיר ביותר. 


להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

רבים מאתנו התנסו במגוון רחב של כבלי סנכרון לטעינה חוזרת במכשירים שונים בבית ומחוץ לבית. לא פעם הכבל הלך לאבוד או נפגם. כבל סנכרון וטעינה של HAMA הינו פתרון מושלם לכבל רזרבי או חלופי לכבל סנכרון מקורי של אפל.

הכבל מתאים לכל המוצרים אשר תומכים בטכנולוגית הלייטנינג - iPhone 6,iPhone 5, iPad 4,iPad Air, iPad Mini, iPod Touch 5G and iPod Nano 7G- הכבל משמש לטעינה מהירה במיוחד ויכולת העברת נתונים מהירה מאוד ( עד 480Mbit/s). כבל בעיצוב אלגנטי המגיע בצבע שחור ולבן.

יותר קומפקטי ממחבר ה- 30 פינים הקודם, מאפשר חיבור בכל כיוון, עמיד יותר, קטן יותר. אורך הכבל 1.5 מטר. כבל לייטנינג של HAMA מאפשר חופשיות התנועה בעת החיבור (להפעלת המכשיר במהלך זמן הטעינה) בעוד שנקודות מגע בציפוי זהב מפחיתה מעורבות חיצונית ומאפשרת מוליכות מצויינת למרות המרחק. מאושר על ידי חברת אפל העולמית. כבל סנכרון וטעינה של HAMA מאושרים על ידי אפל בעמידה  בסנדרטים המחמירים ביותר.

מתאים לטעינה וסנכרון של iPod ו- iPhone. נקודות מגע נמוכות בציפוי זהב  להעברת אותות בטוחה. לחיבור איפודים (nano 7G/touch 5G) למחשבים עם ממשק USB. להעברת מידע, למשל תוכניות לעריכת מוזיקה כגון  iTunes. מתאים גם ככבל טעינה של יחידות אספקת חשמל של USB תואם.
 

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"ט102099
דגם102099
Free Shippingלא זמין
מפרט

הכבל מיוצר מנחושת מלאה 100% לשמירה על איכות העברת נתונים הגבוהה ביותר
חיבור: Lightning Plug (Apple) / USB-A Plug
מהירות העברת מידע: 480Mbit/s  
USB סטנדרט : USB 2.0 
בציפוי זהב: כן
אורך: 1.5 מטר
צבע: לבן
  

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים

רמקול בלוטוס דיבורית נייד

רמקול בלוטוס דיבורית נייד

מחיר רגיל: 159.00 ₪

מחיר מבצע 69.00 ₪