WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

אוזניות אופנתיות אלגנטיות עם התאמה אישית לאוזניים וצלילי מוזיקה איכותיים

מק"ט: NUE VOE
POLKAUDIO

אוזניות  Nue Voe בעלי מראה סקסי וביצוע מעולה!אם אתם מחפשים משהו לא שיגרתי, אוזניות Nue Voe אמריקאיות זה בדיוק מה שאתם צריכים.

טיפים לאוזניים עשויים מסיליקון ו- memory foam המקבלים צורה מדוייקת של מבנה האוזן שלך, אוטמים את האוזניים היטב ומונעים את שמיעת הרעשים החיצוניים, משפרים בצורה משמעותית את האזנת המוזיקה. צלילי מוזיקה יותר איכותיים, חדים וברורים. אוזניות קלות לשימוש, ארגונומיות, עם 3 לחצנים מובנים ומיקרופון לבקרה אינטואיטיבית באודיו ובמכשיר סלולרי.

כבל קל משקל בצורת Y התומך במכשירי  iOS ומאפשר התאמה פשוטה לצרכיך. קונקטור ייחודי של Nue Era עם זווית של 90 מעלות בציפוי זהב מחובר היטב לחיבור מקור. עם קונקטור כזה הכבל תמיד ישאר במקום ולא יתנתק מנקודת החיבור שלו.מגיע בגימור Tortoise או שחור. 


וידאו מוצר:

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

חברת פולק שמה דגש לפרטים הקטנים ביותר. עיצובם המיוחד של האוזניות לא משאיר צל של ספק כי מדובר באוזניות אופנתיות, בסגנון ייחודי, בגימורים מיוחדים. אוזניות NUE VOE הינן פרי תוצרת מבית פולק לאחר כ- 40 שנות פעילות במהלכם הספיקה לצבור נסיון אדיר בתחום. אוזניות עשויות ממיטב החומרים ובהשקעת הטכנולוגיות הגבוהות והמתקדמות לשיפור חוויתך בעת האזנה למוזיקה. מידות שונות של טיפים (tips) מוצעות להתאמה מקסימלית למבנה האוזן כדי לאטום את האוזניים מפני רעשים חיצוניים ולאפשר לך האזנה באיכות גבוהה. אוזניות NUE VOE קלות לשימוש ומאובזרות ב- 3 לחצני שליטה בלבד ועם מיקרופון מובנה. כבל יחיד וקל משקל מתחבר לאוזניות ותומך במכשירי iOS . הכבל מצוייד בקונדקטור- 90° ייחודי בציפוי זהב.
 
 
אוזניות אופנתיות וסקסיות מבית פולק האמריקאית. המון טכנולוגיה הוכנסה לתוך אוזניות אופנותיות ונוחות אלה.  כל מה שיכולת לצפות מחברת פולק ואך יותר. השתמשנו בחומרים הטובים ביותר כדי להפוך את חווית השמיעה לחוויה אמיתית. כדי שתוכל להאזין למוזיקה נקייה וחדה.כולל טיפים מרובים לאוזניים, תמצא את המתאימים ביותר לאוזניים שלך. טיפים לאוזניים עשויים מסיליקון ו- memory foam המקבלים צורה מדוייקת לי מבנה האוזן שלך, אוטם את האוזניים היטב ומונע את שמיעת רעשים חיצוניים, משפר בצורה משמעותית את האזנת המוזיקה.
 
אוזניות קלות לשימוש, ארגונומיות, עם 3 לחצנים מובנים ומיקרופון לבקרה אינטואיטיבית באודיו ובמכשיר סלולרי.כבל קל משקל בצורת Y התומך במכשירי  iOS ומאפשר התאמה פשוטה לצרכיך.קונקטור ייחודי של Nue Era עם זווית של 90 מעלות בציפוי זהב מחובר היטב לחיבור מקור.מגיע בגימור Tortoise / שחור,כסוף. 
 

"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

 

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טNUE VOE
דגםNUE VOE
Free Shippingלא זמין
מפרט

 

רגישות מקסימלית: 101db
תחום תדרים: 10Hz-21.5kHz 
אימפדנס: 32 אום
חיבור קלט: 3.5 מ"מ בציפוי זהב
כולל: כבל באורך "48
כולל: טיפים לאוזניים ; 3 זוגות מסיליקון , 2 זוגות 3-flange silicone , שני זוגות memory foamכולל: תיק בד, הוראות שימוש ומדריך מהיר למתחילים
סוג: Single balanced armature  
סגנון:  בתוך האוזן
 
בגימור: Tortoise / שחור, כסוף

 

 

 

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים