WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים רצפתיים three-way בקוטר "12 דגם :SL-12 מבית CERWIN-VEGA ארה"ב

מק"ט: SL-12
CERWIN-VEGA

"12 Three-Way Floor Tower Speaker

זוג רמקולים רצפתיים  SL-12 מדהימים באיכות הסאונד והעוצמה האדירה ,מתוצרת CERWIN-VEGA , יצרנית הרמקולים המתקדמת בעולם. כדי להפיק סאונד באיכות גבוהה דרושים זוג רמקולים  איכותיים ודומיננטיים. הרמקול בנויים מ- דום טוויטר בקוטר "1 , מידרנג' בקוטר  "¼5 ו וופר בקוטר "12. וופר בקוטר  "12  מבטיחים הפקת צליל בכל רמה .

תגובת הבאס המורחבת והספק היציאה הגבוה הופכים את רמקולי 3 היציאות הרצפתיים לבחירה מעולה להשמעת  מערכת קולנוע ביתית לחדרים בינוניים עד גדולים. טוויטר משפר את מרחב ותמונת הצליל, מוסיף צלילים גבוהים וחדים . כל אחד ממרכיבי הרמקולים נבחר בקפדנות לאחר מבחני האזנה מקיפים ביותר . כך שלא משנה אם אתם נהנים ממוסיקה בהיי-פיי או מסרט בקולנוע הביתי, מה שתשמעו יהיה הקרוב ביותר למה שהוקלט. 

עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 29Hz - 26kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 91dB. רמקולים המציעים תמורה מעולה למחיר וצליל איכותי מאוד בהאזנה לסרטים והופעות.

תצוגה מצב חדש

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

לאחר 50 שנות פעילות של יצירה וחדשנות, חברת CERWIN VEGA יוצאת עם סדרת SL החדשה המורכבת ממוצרים עוצמתיים במיוחד, עם איכות צליל עילית ועיצוב חדשני לגמרי ! סדרת SL מפוגגת את הפער בין הצלילים החדים והעוצמתיים לבין העיצוב החדשני המאפשר לחוות את המוזיקה במלואה. עם מגוון עשיר ואיכותי של סדרת SL ניתן לבחור את הרמקול המתאים ביותר לצרכיך. הסדרה מגיעה עם מגוון רחב של גדלים כך שניתן לשלב בצורה אידיאלית את הרמקול למיקום הרצוי. אנו בטוחים כי תהנה מכל בחירה שלך כיוון ש- CERWIN VEGA דאגה לייצר את הרמקול יחד איתך ובשבילך.

זוג רמקולים רצפתיים SL-12 מסדרת הרמקולים החדשה, מדהימים באיכות סאונד ועוצמה אדירה ,מתוצרת CERWIN-VEGA , יצרנית הרמקולים המתקדמת בעולם. 
להפקת סאונד איכותי דרושים זוג רמקולים רצפתיים  איכותיים ודומיננטיים. SL-12  מעוצבים בצורה אלגנטית ונקייה ומגיעים בצבעים מיוחדים, שחור קלאסי ואדום אופנתי.  עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 29Hz - 26kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 91dB. רמקול עשוי בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר וממיטב החומרים המאריכים את אורך חיי המדף של הרמקולים. גובה הרמקול נמוך ממטר אך מפיק צלילים איכותיים וחדים. . סדרת SL החדשה והאיכות מציעה רמקול בצבעי שחור-אדום קלאסיים.

 

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טSL-12
דגםSL-12
Free Shippingלא
מפרט

הספק :  300
3way system design
1 טוויטר בקוטר : "1
מידרנג' בקוטר : "¼5
וופר בקוטר : "12
תחום תדרים: 29Hz - 26kHz
התנגדות: 8Ohm
רגישות מקסימלית: 91dB
משקל:22.9 ק"ג
מידות בס"מ: גובה- 83.8, רוחב- 35.6, עומק- 37.6
צבע: שחור בלבד

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים