שאלות ותשובות

מישהו כנראה שאל את כל השאלות לפניך

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות בנושאי שירות לקוחות וכיצד תוכלו לפתור אותן באופן עצמאי, מהיר, פשוט ונוח.

 

במידה ועדיין אינכם מצליחים למצוא פתרון משביע רצון לשאלתכם, אנו מזמינים אותכם ליצור עמנו קשר.

ניתן לבוא ולהתרשם מאולמות התצוגה שלנו

אולם תצוגה ועודפים חבל מודיעין - מעבדה ראשית

אולם תצוגה אור יהודה

  • איפה ניתן לראות את המוצרים שלכם?

    באפשרותך להתרשם מרוב מוצרי החברה בערוץ היוטיוב שלנו ובאולמות התצוגה המרכזיים שלנו:
    אור יהודה ברחוב היוצרים 6, שעות פעילות ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00
    ביום ו’ וערבי חג 09:00-14:00 טלפון: 03-6767675
    אולם הOUTLET באגוז 4 בשוהם, שעות פעילות ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00
    ביום ו’ וערבי חג 09:00-14:00 טלפון: 03-7355016

    מוצרינו מוצגים בפריסה ארצית באתרי הסחר הגדולים וכן ברשתות החשמל וה- DIY המובילות.

  • אני רוצה לאסוף מוצר בעצמי, מה עלי לעשות?

    ניתן להגיע לאחר קבלת אישור הזמנה בSMS, האיסוף למוצרים נעשה מהמרכז הלוגיסטי של סיריוס הממוקם בשוהם באיזור התעשיה של חבל מודיעין (סיריוס בWAZE), ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00.

    כמו כן ניתן למלא טופס "צור קשר" באתר האינטרנט או לפנות באמצעות האי-מייל לכתובת בצירוף מספר ההזמנה ופרטי המשלם/ייפוי כוח.

  • לא קיבלתי חשבונית/אבדה לי החשבונית, מה עלי לעשות?

    שלח את פרטי ההזמנה והכתובת בטופס "צור קשר" באתר האינטרנט, או פנה באמצעות הדוא”ל לכתובת cu@sel.co.il
    החשבונית תישלח בדואר בתוך 7 ימי עסקים.

  • לא קיבלתי תעודת אחריות, מה עלי לעשות?

    להיכנס לאתר החברה ולמלא את פרטי הקנייה והפרטים האישיים בטופס "תעודת-אחריות" ואנו נתעד את האחריות אצלנו. יש לשמור את חשבונית הקנייה לצורך קבלת שרות.
    להרחבת אחריות לחץ כאן

  • מה סטטוס ההזמנה שלי?

    לאחר ביצוע הזמנה, תקבל אישור למייל עם מספר ההזמנה שלך ובימים הקרובים תקבל SMS שהזמנתך בטיפול. רק לאחר קבלת SMS מחברת השליחויות תדע על זמני ההגעה.

  • יש לי בעיה עם מוצר שקניתי, מה עלי לעשות?

    באתר תוכלו לחפש את המוצר שלכם ולראות הוראות הפעלה ולשירותכם ערוץ היוטיוב שלנו שם תמצאו סרטוני הדרכה והסבר על רוב מוצרינו. ניתן למלא טופס בעמוד “צור קשר” ולפרט על הבעיה וניצור עימכם קשר בהקדם.
    בנוסף ניתן ליצור קשר עם נציג שירות גם בווטסאפ ונחזור אליכם בהקדם במסגרת שעות הפעילות 10:00-16:00

  • לאחר שקיבלתי את ההזמנה ראיתי שחסר לי פריט

    ניתן לפנות אלינו בעמוד “צור קשר” ולמלא טופס ולפרט על הבעיה וניצור עימכם קשר בהקדם.
    בנוסף ניתן ליצור קשר עם נציג שירות גם בווטסאפ ונחזור אליכם בהקדם במסגרת שעות הפעילות 10:00-16:00

  • רכשתי מוצר, איך מבצעים החלפה והחזרה?

    ניתן לפנות אלינו בעמוד “צור קשר” ולמלא טופס ולפרט על הבעיה וניצור עימכם קשר בהקדם.
    בנוסף ניתן ליצור קשר עם נציג שירות גם בווטסאפ ונחזור אליכם בהקדם במסגרת שעות הפעילות 10:00-16:00

  • האם אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?

    לא ניתן

  • בחרתי מתנה ממקום העבודה שלי, מתי אקבל אותה?

    מתנות החג מסופקות לפי דרישת מקום העסק ויסופקו עד החג