WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

זוג רמקולים מדפיים איכותיים בגימור שחור HI-END

מק"ט: LSi-M702 F/X
POLKAUDIO

Serious Surround for Serious Home Theaters

רמקול מדפי איכותי עם הספק של 200  וואט עשוי בסטנדרטים טכנולוגיים הגבוהים ביותר. רמקול LSiM-702F/X עם טכנולוגיית  Dynamic Balanceלהפקת צליל חד וצלול.
Klippel motor optimizationלהלימת ביצועים בספקטרום של צלילים גבוהים ונמוכים. כולל פיטצ'רים  כגון timbre-matched,Extended Linear Motion voice coil, zero-diffraction grilles. טכנולוגיית ARC להורדת עיוות. 

5way binding posts בציפוי זהב לחיבור בטוח ולמוליכות טובה יותר. הרמקול מצוייד בחיבור binding posts המאפשר חיבור כבל bi-amp או חיבור כפול  (bi-wire) להפקה מדויקת יותר של קשת וטווח תדרים. PowerPort® bass  להפקת באס עמוק ודינאמי. רמקול מדפי איכותי , נשמע פנומנלי לגודלו. הרמקול בנוי מדום טוויטר בקוטר "1 , מידרנג' בקוטר "¼3 ומיד וופר בקוטר "6.5 להפקת צליל באיכות גבוהה. ניתן להזמין בצבע שחור בלבד.  לרמקול מדפי-  LSiM-702F/X יש  את כל הסממנים של רמקול מדפי מעולה ועוצמתי!



להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת Lsi-M מיועדת למאזינים רציניים. הרמקולים מהסדרה משדרים טווח תדרים רחב בעיוות נמוך יותר וצליל מפורט יותר מכל רמקול אחר הנמצא בטווך מחירים אלו.  הרמקולים עשויים מחומרים באיכות ללא פשרות, כולל סוג טוויטרים הנמצאים בד"כ ברמקולים יקרים יותר, מעוצבים בארוניות יפיפיות, זוכים לשבחים מעיתונות אודיו מקצועית הודות למראם הפנטסטי וביצועים מעולים. הסדרה LSi שקדמה לסדרה זו זכתה לתואר של מוצרי דגל של פולק במשך עשר שנים ! חברת פולק החליטה לצאת עם סדרה מחודשת וטובה יותר והשיקה את סדרת ה LSi-M ,  סדרה איכותית יותר, עוצמתית יותר, בעיצוב מרהיב יותר ובעלת ערך גדול יותר. אין ספק כי הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות שהושקעו בסדרה מאפשרות להאזין לצליל מדוייק יותר, מפורט ועוצמתי.

איכות ללא פשרות רמקול עם פנים כפולים לשמיעה איכותיית 
הקף שמיעה לכל הכיוונים לשמיעה ללא פשרות .
רמקול איכותי ויחודי עם 10 אלמנטים לשמיעה יחודית ועוצמתית 
עשוי פולימירים איכותיים בציפוי תיבת תהודה לשמיעה ואיכות ללא עיוותים .
 מיד וופר ודום טוויטר לאיכות מיוחדת ויחודית .
רמות וייצור ללא פשרות מבית POLK AUDIO
 
"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טLSi-M702 F/X
דגםLSi-M702 F/X
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק: 200וואט RMS
1 דום טוויטר בקוטר "1
1 מיד-ריינג' בקוטר "¼3
1 מיד וופר בקוטר : "6.5
תחום תדרים: 40Hz-40kHz
התנגדות: 8Ohm
נצילות: 88dB
מידות בס"מ: גובה- 41.27, רוחב- 50.60, עומק- 17.14
בגימור -  שחור בלבד

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים