WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

רמקול סנטר איכותי בעל צליל מפורט ומדויק "¼5 דגם : SL-45C תוצרת CERWIN-VEGA ארה"ב

מק"ט: SL - 45C
CERWIN-VEGA

Quad 5 1/4" Center Channel Speaker

רמקול סנטר  SL-45C מדהים באיכות סאונד ועוצמה אדירה ,מתוצרת CERWIN-VEGA , יצרנית הרמקולים המתקדמת בעולם. כדי ליצור מערכת קולנוע ביתי איכותית דרוש סנטר איכותי ודומיננטי. SL-45C הוא רמקול סנטר מסדרת האיכות של SL.

הרמקול בנוי מדום טוויטר בקוטר "1 ומדרייבר מרובע בקוטר "¼5 . דרייבר מרובע בקוטר  "¼5  מבטיח הפקת צלילך בכל רמה .  הרמקול בעיצוב וצבע מיוחדים .  עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 55Hz - 26kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 90dB. רמקולים המציעים  תמורה מעולה למחיר וצליל איכותי מאוד בהאזנה לסרטים והופעות.

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

לאחר 50 שנות פעילות של יצירה וחדשנות, חברת CERWIN VEGA יוצאת עם סדרת SL החדשה המורכבת ממוצרים עוצמתיים במיוחד, עם איכות צליל עילית ועיצוב חדשני לגמרי ! סדרת SL מפוגגת את הפער בין הצלילים החדים והעוצמתיים לבין העיצוב החדשני המאפשר לחוות את המוזיקה במלואה. עם מגוון עשיר ואיכותי של סדרת SL ניתן לבחור את הרמקול המתאים ביותר לצרכיך. הסדרה מגיעה עם מגוון רחב של גדלים כך שניתן לשלב בצורה אידיאלית את הרמקול למיקום הרצוי. אנו בטוחים כי תהנה מכל בחירה שלך כיוון ש- CERWIN VEGA דאגה לייצר את הרמקול יחד איתך ובשבילך.

רמקול סנטר  SL-45C מסדרת הרמקולים החדשה, מדהים באיכות סאונד ועוצמה אדירה ,מתוצרת CERWIN-VEGA , יצרנית הרמקולים המתקדמת בעולם.
כדי ליצור מערכת קולנוע ביתי איכותית דרוש סנטר איכותי ודומיננטי. SL-45C הרמקול בעיצוב וצבע מיוחדים .  עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 55Hz - 26kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 90dB. רמקול עשוי בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר וממיטב החומרים המאריכים את אורך חיי המדף של הרמקולים. הרמקול קומפקטי ונוח. סדרת SL החדשה והאיכות מציעה רמקול בצבעי שחור-אדום קלאסיים.

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טSL - 45C
דגםSL - 45C
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק :  300RMS
1 דום טוויטר בקוטר : "1
4 וופרים בקוטר: "¼5
תחום תדרים: 55Hz - 26kHz
התנגדות: 8Ohm
רגישות מקסימלית: 89dB
משקל: 8.2 ק"ג
מידות בס"מ: גובה- 16.6, רוחב- 70.1, עומק- 17.8
צבע: שחור בלבד

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים