WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

סאב-וופר עוצמתי עם 2 וופרים "10 באיכות גבוהה

מק"ט: DSW-MPRO3000
POLKAUDIO

A Case of Great Bass
1200-watt 10-inch subwoofer

סאב-וופר "10 עוצמתי עם הספק 1200W. כולל מנגנון חכם לכיבוי והדלקה אוטומתי. מבוסס על טכנולוגיית Feed forward distortion suppression מונעת העברת אותות הגורמים לעיוות ומאפשרת האזנת באס נקי ומוגדר. בזכות טכנולוגיה ייחודית של פולק Dynamic Balance הסאב וופר DSWmicroPRO-3000 מפיק סאונד צלול וברור. עשוי מחומרים באיכות ללא פשרות המאריכים את אורך חיי הסאב וופר בצורה משמעותית. ניתן לבצע התאמת באס לכל לחדר באמצעות  PRO™ technology המוטמנת בסאב-וופר. הסאב-וופר מצוייד במולטי חיבורים מקצועיים  5way binding posts לחיבור קל לכל מערכת. "מצב לילה" מנמיך בצורה זמנית את עוצמת הסאב-וופר.

מנגנון ה-Klippel distortion analyzer מבטיח ביצועים מעולים גם במצבים מיוחדים.
DSWmicroPRO-3000 עבר בדיקות איכות קפדניות מקיפות.תהינו 100% מ-הבס המפורסם ,העמוק, והמוזיקלי של POLK מהמודל הזה.

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

חומרים עמידים וטכנולוגיה יוצאת מן הכלל הופכים את סדרת ה - DSW לאיכותית ובעלת ביצועים מעולים. המחוייבות ליצירת איכות, השאיפה ליצירת סאב וופרים מצויינים וההבנה לצרכי המאזינים , מבטיחים ביצוע מעולה לאורך השנים ואיכות ללא פשרות. לרכיבים הפנימיים חשיבות גדולה. סאב וופרים עשויים ממיטב החומרים ובהשקעת הטכנולוגיה הגבוהה ביותר. סאב וופרים בגודל קומפקטי אך בעלי צליל עוצמתי ובאס עמוק ודינאמי. משתלבים בכל חדר ובכל מקום. מתאים בעת צפיית סרטי אקשן, משחקים או האזנה לכל סוגי המוזיקה.

 1200 ואט של חשמל רציף, 2400 ואט שיא!
טכנולוגיית מגבר הדיגיטלי  דורשת פחות כוח להישמע גדול, משתמש בכח שאתה נותן לו בצורה יעילה יותר, ויודע מתי לעמוד למטה (במיוחד בהיקפים נמוכים או במצב מתנה").
 חישת המעגלים חכמים יודעים מתי להדליק ולכבות את עצמו.
מעגלי דחיסה מעולות מגבילים עיוות ברמות נפח קיצוניות.
סאב-וופר עשוי מחומרים באיכות ללא פשרות. טכנולוגיות מתדמות רבות הושקעו בסאב-וופר על מנת שתוכלו להינות מסאונד נקי, מדוייק ומוגדר. מפיק באס עמוק ועוצמתי.

המוצר מגיע ישירות מהיצרן עם כבל 220V  המותאם לשוק הישראלי. אין אפשרות להחלפת שנאים. כל שנאי מסוג אחר יכול להשפיע על איכות הסאונד כמו כן לגרימת רעשים. מוצרים שלא נקנו מחברתנו עם השנאי המקורי במידה וידרשו תיקון זה יהיה כרוך בהחלפת המוצר כולו.

"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טDSW-MPRO3000
דגםDSW-MPRO3000
Free Shippingלא
מפרט

 הספק: 1200 וואט
2 וופרים בקוטר : "10
תחום תדירים: 19HZ-200HZ
גבול 3db תחתון : 24Hz
כח מתמשך של מגבר : 1200W
כח דינמי של מגבר : 2400W
מידות בס"מ: גובה-35.88 רוחב:31.75 עומק:34.29
בגימור-שחור מט

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים