WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

רמקולים אוניברסליים עוצמתיים-תצוגות מלאי מוגבל - דגם OWM-3

מק"ט: OWM-3
POLKAUDIO

OWM3 מציע יותר ביצועים מכל רמקול אחר כי הוא משתמש בטכנולוגיה יחודית המקדמת ברמה את ביצועיו יותר ממה שהיית מצפה מרמקול  בגודל כזה. רמקולים טרפזיים בעלי 7 אפשרויות תלייה לכל אפשרות - בפינה, על גבי הקיר, על גבי התקרה או על משטח שטוח ועוד! משולבים בטכנולוגיה Dynamic Balanceליעילות מירבית בהפקת מיד באס ורמת עיוות נמוכה גם בתנאי ווליום גבוה.

OWM3 כוללים 1 דום טוויטר בקוטר "1, 1 מיד-וופר בקוטר "4.5. תחום תדרים 80Hz-25kHz. חברת פולק אודיו משקיע את מיטב החומרים בעיצוב וייצור הרמקולים. רמקולים איכותיים, עמידים ואמינים. הרמקולים מגיעים בצבע לבן משגע ובצבע שחור קלאסי.

טכנולוגית איזון דינמי של קול:

משלוח חינם ומהיר

* שדות חובה

מחיר רגיל: 1,990.00 ₪

מחיר מבצע 1,290.00 ₪

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת ה- OWM בגדלים קומפקטיים לכן ניתן לשלב אותם בכל חלל . תוכלו להעמיד אותם במקומות שלא תיארתם לעצמכם. סדרת ה- OWM מקנה לכם ערך עצום תמורת מחיר נגיש בלי לוותר על האיכות. רמקולים עם ביצוע מעולה עשויים מחומרים באיכות ללא פשרות. כל אחד מהרמקולים בעיצוב ייחודי, אלגנטי ומעודן. המבנה הקומפקטי של הרמקולים מאפשר לך למקם אותם או לתלות במגוון רחב מאוד של משטחים. תוכל לתלות אותם אנכית או אופקית, להעמיד אותם או לתלות אותם על הקיר, להעמיד בפינות או על המדפים. אנו ספרנו לפחות 9 דרכים לשילוב של רמקולים מסדרת OWM ! בתוך הרמקולים הושקעו טכנולוגיות גבוהות כגון : Capactive Coupling להגברת באס עמוק יותר, לצליל חד וברור יותר.

רמקולים טרפזיים בעלי 7 אפשרויות תלייה לכל אפשרות - בפינה, על גבי הקיר, על גבי התקרה או על משטח שטוח ועוד!
משמשים לכל מטרה - כרמקולים העיקריים למערכת הקולנוע הביתי, או כרמקולים נלווים למערכת מוזיקה, בכל צורה ובכל חדר בבית.

 

"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טOWM-3
דגםOWM-3
Free ShippingYes
מפרט

הספק: 150 וואט 5WAY, RMS
 1 דום טוויטר בקוטר 1"
 1 מיד-וופר בקוטר  ½4"
 תחום תדירים: 80Hz - 23KHz
 התנגדות:  8ohm 
 נצילות: 89dB
 מידות בס"מ: 25.40cm H x 17.78cm W x 10.41cm D
בגימור: שחור \ לבן
7 זויות תליה שונות

 


מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים