WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

רמקול סנטר 3 way

מק"ט: TSX-150
POLKAUDIO

3Way High Performance Center Channel Speaker

רמקול סנטר  TSX-150 מדהים באיכות הסאונד והעוצמה אדירה ,מתוצרת POLK-AUDIO, יצרנית הרמקולים המתקדמת בעולם. כדי ליצור מערכת קולנוע ביתי איכותית דרוש סנטר איכותי ודומיננטי. TSX-150 הוא רמקול סנטר מסדרת האיכות של TSX.

הרמקול בנוי מדום טוויטר בקוטר "1 ומ- 2 וופרים בקוטר "¼5 . 2 וופרים בקוטר  "¼5  מבטיחים הפקת צלילך בכל רמה .  הרמקול בעיצוב וצבע מיוחדים .  עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. תחום תדרים של הרמקול 53Hz - 25kHz עם התנגדות של  8Ohm ורגישות מקסימלית 91dB. רמקולים המציעים  תמורה מעולה למחיר וצליל איכותי מאוד בהאזנה לסרטים והופעות.


* שדות חובה

1,390.00 ₪

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת TSX הינה שילוב של עיצוב קלאסי וצליל איכותי, חד וברור. עיצובם הקלאסי תואם לאיכות צלילים קלאסים שהיו  ברמקולים לפני כ - 40 שנה. תהנו מביצוע מעולה במיוחד באמצעות רמקולים  מסדרת  TSX ! הרמקולים בעיצוב ייחודי המשתלבים בכל חלל ועם מחיר נגיש לכל אחד.   סדרת ה - TSX כוללת רמקול סנטר , 2 רמקולים מדפיים ו- 3 רמקולים רצפתיים עוצמתיי. תוכלו למצוא בדיוק את הגודל המתאים של הרמקול . רכיבים טכנולוגיים גבוהים כגון DYNAMIC BALANCE מהווים חלק בלתי נפרד " מפרי אומנותי " זה ותורמים להפקת סאונד איכותי, צלול, מפורט ובאס עמוק ודינאמי.  הסדרה מגיעה בגימור צ'רי או שחור מעץ אמיתי.

רמקול סנטר 3way מסדרת הרמקולים TSX, מדהים באיכות הסאונד והעוצמה האדירה .  הרמקול מעוצב בצורה אלגנטית ונקייה. עיצובו האלגנטי והייחודי של הרמקול מקנה מראה אסטתי במיוחד למקום ומאפשר הפקת צליל יותר חד וברור. רמקול עשוי בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ביותר וממיטב החומרים המאריכים את אורך חיי המדף של הרמקול. רמקול קומפקטי אך מפיק צלילים איכותיים, חדים ועוצמתיים בדומה לרמקולים גדולים יותר. הרמקול בנוי מ- דום טוויטר בקוטר "1 ומ-2 מיד וופרים בקוטר  "¼5.

 

"מוצרים המפורסמים באתר ללא מחיר אינם מיועדים למכירה באתר סיריוס ולקבלת פרטים נוספים או מחירים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות"

 

 

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טTSX-150
דגםTSX-150
Free Shippingלא זמין
מפרט

הספק: 125 וואט RMS
2 מיד-וופרים בקוטר "5.25
1 דום טוויטר בקוטר "1
תחום תדרים: 53Hz-25kHz
התנגדות: 8Ohm 
נצילות: 91dB
מידות בס"מ: גובה- 17.78, רוחב- 50.80, עומק- 20.32
בגימור - שחור / שרי

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים