CERATEC

CERATEC

5 פריט(ים)

קבע סדר יורד
לדף

טבלה  רשימה 

5 פריט(ים)

קבע סדר יורד
לדף

טבלה  רשימה 

 

חברת סרטק הוקמה ב- 1999 על ידי אולריך רנקה, מיסד אתון לשעבר וממציא טכנולוגית Hexacone membrane.

אבני בניין של החברה:
1973 פיתוח רמקול דיפיוזר ראשון
1978 אודיו אנלייזר
1983 היווסדות של Eton Deutschland GmbH
1984 פיתוח של Hexacone diaphragm המפורסם
1985 רשימת פטנט על Hexacone diaphragm
1989 פיתוח של  Crystex diaphragm
1991 רשימת פטנט על Crystex diaphragm
1991 מכירת Eton Deutschland GmbH ל- LPG
1997  שליטה מלאה על  Hifi & Design speaker של ACR AG, שוויץ
1999 הקמת Ceratec Deutschland GmbH
1999 פיתוח חדש של סדרת Effeqt
2001 שחרור סדרת Effeqt לשווקים
2002  מוצרי Vita I משוחררים לשווקים
2003 פיתוחו של Xeno LED הרמקול המפורסם
2004 Vita II עכשיו מגיע עם מגבר CLASS D
2004 פיתוח אישי של מגבר class D
2004  שחרור ה Aeon/Aeon S לשווקים
2006 פיתוח אקסיטורים בטכנולוגיה הגבוהה
2007 דגם  Faqt מציע לוחות צד לבחירה
2009 החברה משנה את השם שלה ל “Ceratec Audio Design GmbH”
2009 הקמת מפעל ייצור חדש בברמן. כל המוצרים תוצרת גרמניה
2009  הצגת דור שלישי של סדרת Effeqt
2010 פיתוח של פאנל DML בטכנולוגיה הגבוהה אשר מאפיינת את Cerasonar exciter

פילוסופיה של סרטק 
חברת סרטק מציעה שילוב של יופי, איכות ופונקציונליות. מחובותינו לעמוד בציפיותיו הגבוהות של כל צרכן. טכנולוגיה גבוהה לתפארת תמיד תהיה חלק בלתי נפרד בכל מוצר ביחס למראהו הצנוע החיצוני. שילובים של כל מני אלמנטים שהצליחה לייצר החברה במהלך שנות פעילותה מעניקים לצרכן הרמוניה של טעם וטכנולוגיה. מוצרי החברה זוכים להכרה של  איכות גבוהה מאוד וזאת בזכות החומרים המיטביים מהם מייצרים את המוצרים: אלומיניום, מתכת אל-חלד וזכוכית, חומרים שנערצים על ידי הצרכניות ויוצרים תחושות התלהבות בקרב הצרכנים.
 
צלילים וחזון 
צלילי ודמיון של חברת סרטק אוטנטיים. אנו בחברת סרטק לא מקבלים החלטות לאיך צלילי המוזיקה צריכים להישמע, אנו משאירים זאת למוזיקאים ולמפיקים. לכן מוצרי סרטק אינם שייכים לתרבויות של לגרמניה, אנגליה, ארה"ב. בייצור מוצרי סרטק משתתפים לא רק המהנדסים אלה גם מוזיקאים רבים שהינם חלק ממבנה ארגוני של החברה. 
 

כיצד הצרכנים, הסוחרים ובעלים יכולים לזהות אותנו

אמינות: אנו עומדים בציפיותיו הגבוהות של הצרכן, אנו מקיימים את הבטחתנו, קשר עסקי מבוסס על אימון ולטווח הארוך, הקפדה על בטחון כלכלי של החברה יוצרת פרטנרים קבועים, אנו רואים בבעיות עילה למציאת פתרונות חדשים.

תחרותיות: אנו עובדים בשיתוף פעולה עם ספקים המובילים  בטכנולוגיה, העובדים שלנו משתייכים לענף הטוב ביותר, אנו משתמשים ביכולות העובדים שלנו  על מנת ליצור את התועלות ללקוחותינו, על ידי הכשרה אישית וטכנית קבועה אנו משפרים את עמדתנו בשווקים.

יזמות: אנו מסתכלים קדימה ומאמצים רעיונות חדשים , הערכה של טכנולוגיות חדשות ויצירת תחרותיות, אנו נוקטים יוזמה ופועלים למניעה או לפתרון של בעיות הצרכנים, אנו תמיד פועלים לשיפור לטווח הארוך.

גמישות: תהליכי ייצור שלנו כה מאורגנים שגם אם התהליכים חייבים לרוץ מהר האיכות לא תפגע, ההחלטות מתקבלות על ידי העובדים שמבינים עניין בדבר, אנו מעריכים את העצמאות של העובדים בלקבל החלטות ומקנים להם חופשיות רבה.

עקרונות לשיתוף הפעולה: אנו מאמינים כי לקוחותינו הם הפרטנרים שלנו, אנו משתפים פעולה עם פרטנרים עסקיים בצורה שווה, העובדים שלנו מתחלקים בידע  אחד עם השני, אנו מאמינים כי השקיפות מחייבת שיתוף פעולה מוצלח, אנו רואים בפרויקטים מוצלחים הצלחה לכל אחד.