WhatsApp Contact

אחריות לשנה למזמינים באתר

מתקן/מדף זכוכית לנשיאת הציוד המתחבר לתעלת הכבלים ומעוצב במיוחד דגם : NEXT 7825 - תוצרת Vogels הולנד

מק"ט: NEXT-7825
VOGELS

זוכה בפרס עיצוב המוצר  IF2014

למערכת AV רב תמיכתית  NEXT 7825 של Vogels  יתרון מובהק  ברוחב המדף. הרוחב מקנה את החוזק למתקן ואת ההגנה המרבית על ציוד היקר ערך שמחזיק. המערכת מושלמת לנשיאת  הנגן Blu-Ray, ציוד משחקים וקונסולות משחקים, רמקולים וכו'. המראה הקלאסי נובע הודות לזכוכית שחורה המחוסמת. ניתן להתקין יותר ממערכת תמיכה אחת כדי להכיל את כל הציוד שלך.

לקבלת מידע נוסף:                                                              
סרטון התקנת המוצר                                                            
סרטון פרופיל החברה                                                           

להתייעצות או רכישה טלפונית חייג:
036767675 או השאר פרטים וניצור איתך קשר:

תיאור המוצר

פרטים

סדרת DesignMount של Vogels ייחודית המשלבת עיצוב של 40 שנות ניסיון!
סדרת DesignMount של Vogels היא נקודת מפנה למתקני תלייה המעוצבים לקיר , המביאה איתה בריז של רענון לשוק . אנו שמים לב לכל הפרטים ומנסים לייצר מתקני תלייה עם מראה ותחושה יוקרתיים. ממבט ראשון תוכל לזהות את המוצר. מנגיעה אחת תרגיש את קלילות התנועה של המוצר.
DesignMount של Vogels קיבל פרס העיצוב של Red Dot ופרס עיצוב המוצר של IF Product Design - שני פורומי העיצוב החשובים ביותר בעולם! מערכת בידורית מעולה!
איך נראת מערכת בידורית מושלמת?
הבידור האמיתי מתחיל מDesignMount של Vogels וממשיך לתעלת הכבלים של Vogels ולמערכת AV רב תמיכתית/מדף נתלה אוניברסאלי. סדרת DesignMount תומכת במסכי LED/LCD/PLASMA. כל המערכת בשלמותה נועדה לייצר מוקד מרכזי על הקיר הנראה מעולה ועובד מצוין. אנו מקווים שתאהבו להשתמש בסדרת Design Mount באותה מידה כפי שאהבנו לייצרה.
למידע נוסף: www.vogels.com/designmount

מפרט טכני

מפרט טכני

מק"טNEXT-7825
דגםNEXT-7825
Free Shippingלא
מפרט

צבע : שחור

פרסים : פרס עיצוב המוצר IF

זכוכית מגן : כן

מידות בס"מ : 67X31

משקל נשיאה מקסימאלי : 10 ק"ג

אחריות : 10 שנים

מדיניות החזרות והחלפות

סיריוס אלקטרוניקה מתחייבת לאיכות גבוהה של מוצריה ולשירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

במידה והתחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז  על כל חלקיו באריזתו המקורית ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה ובהתאם למדיניות הביטולים, ההחזרות וההחלפות של החברה.

לתשומת לבכם, מוצרים בעלי אופן שימוש אישי כגון אוזניות או זרועות, מתקני תלייה או ארוניות שהורכבו, או מוצרים מוצרים שנעשה בהם שינוי או תיקון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

סיריוס אלקטרוניקה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה.

הינך עשוי להתעניין גם במוצרים הבאים